Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
-
Bestellen
Zodra je een item hebt gevonden klik je op de button en voeg toe aan je winkelwagen , je kunt nu kiezen om verder te winkelen of naar de winkelwagen te gaan. Kies bij betaalwijze voor welke manier van betalen je kiest of liever afhalen. Kies naar welk land je wil verzenden en sluit af met bestelling afronden. Log in of kies voor afrekenen zonder account.
Controleer je bestelling en kies voor bestellen op, bestelling en bevestigen.
Je wordt nu doorverwezen via IDEAL of je krijgt de betaalgegevens in je mailbox te samen met de orderbevestiging . -
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten
We streven naar een levertijd van 1-5 werkdagen. Verzenden van meubelen via koerierdienst vijf tot 10 werkdagen Bestelt u in het weekend, dan mag uw rekening houden met minimaal één extra werkdag. Indien artikelen onverhoopt niet voorradig blijken te zijn, waardoor de levertijd langer wordt, nemen wij hierover uiteraard contact met u op
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen
U kunt tijdens het bestel -en afrekenproces ook kiezen om het product zelf op te halen, in plaats van dit naar een adres te laten versturen. In dit geval zullen er uiteraard geen verzendkosten gerekend worden. Bij het afhalen van uw bestelling kunt u zowel betalen met de pin of contant geld. Dit dient u wel aan te geven bij de opmerkingen, tijdens het bestelproces, zodat wij hiervan op de hoogte zijn.
Adres afhaalpunt: Oosterstraat 169 7531TJ Enschede (Alleen op afspraak). -
Betalen
IDEAL
Betaal meteen gemakkelijk via uw bank online.
Nadat u uw bank heeft geselecteerd, wordt u rechtstreeks doorgestuurd naar de Ideal-omgeving van uw bank. Daar geeft u uw betaling vrij door in te loggen met uw online-bankgegevens. -
Garantie
Tijdens de inkoopmomenten én aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, afwerking en verpakking. Helaas kunnen wij hier toch wat over het hoofd hebben gezien. Het is dus belangrijk dat u direct na ontvangst controleert of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Klopt er iets niet aan uw bestelling door bijvoorbeeld een verkeerd geleverde kleur of foutief artikel? Meld ons dit dan z.s.m via de mail of telefonisch! Dan kunnen wij direct kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Indien u mailt naar info@helenelivingstyle.nl is het belangrijk om in het onderwerp ‘Retour en ordernummer’ te vermelden, inclusief uw naam, de reden en producten die u retour wenst te sturen. Er zijn uiteraard geen kosten voor u verbonden bij een retourzending met fabricagefouten en/of indien wij in gebreke zijn gebleven.
Meubelen een jaar garantie.
-
Kan ik retourneren
Bent u niet tevreden over het product dat u ontvangen heeft? Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren! Mocht u de aankoop toch willen retourneren, dan krijgt u van ons 30 dagen de tijd om het pakket op te sturen. Binnen 14 dagen kunt u dit zonder reden retourneren. Maakt u gebruik van de overige 16 dagen binnen de retourtermijn? Dan ontvangen wij graag de retour reden via een mail naar onze klantenservice. De bedenktermijn van de retourperiode gaat in op de dag van ontvangst van het pakket.
Voor een retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Bij een retourzending verzoeken wij u het gekochte product in de originele verpakking terug te sturen en op de post te doen. Plak het pakket goed af en zorg dat het adres juist is ingevuld.
Uitgesloten van retourneren zijn:
Beschadigde artikelen (beschadigd in uw beheer)
Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd
Artikelen die gewassen en / of gebruikt zijn
Maatwerk -
Wat zijn de retour eisen
Binnen 30 dagen kunt u uw aankoop retourneren door het product weer te verpakken en ongebruikt en onbeschadigd retour te zenden naar ons adres: Oosterstraat169 7531TJ Enschede.
Wij verzoeken u hierbij een brief, gekoppeld met uw ordernummer, uw naam en uw rekeningnummer (voor het terug storten van uw bedrag) mee te zenden of via de mail aan te melden.
Retourartikelen dienen ongebruikt te zijn en in de onbeschadigde, niet beschreven is.
Daarnaast moet het product goed verpakt en dichtgeplakt zijn, om beschadiging en dergelijke te voorkomen. -
Ik heb geen bevestiging mail gekregen in mijn mailbox
De bevestiging e-mail wordt automatisch door ons systeem verstuurd. Toch niet ontvangen? Kijk dan ook in je ongewenste postvak. Staat de e-mail daar ook niet in? Is er misschien een verkeerde e-mail adres in gevuld? Zo ja, dan kun je ons altijd e-mailen op info@helenelivingstyle.nl
-
Een weetje! Verpakking
Wist je dat wij, zoveel mogelijk gebruikte verpakkingsmateriaal gebruiken om de milieu te ontlasten, en zijn we soms echt heel creatief met het verpakken van de bestellingen.
-